معرفی سایت فراچارت

چند وقتیه که علاقمندای به بورس دارند بیشتر و بیشتر میشن که این خیلی خوبه. مطمئن باشید کلی مطلب خوب به زبان شیرین فارسی برای یادگرفتن اصول اولیه و بعد هم مباحث پیشرفته تر وجود داره.

اولین منبع یادگیری من

اولین جایی که ازش شروع کردم اینجا بود:   فراچارت و دیگر هیچ؛ هر چی بگم ازش کم گفتم. خب بریم ببینیم چی داره؟

 

اول که وارد این سایت شدید، تعجب میکنید از حجم مطالب زیادی که هرگوشه اش به چشم میخوره و چشمک میزنه. ولی به خودتون مسلط باشید و از بالای صفحه ، از کجا شروع کنم رو انتخاب کنید که راهنمایی خوبیه برای شروع.

 

پیشنهاد من، دیدن انیمیشن های الفبای بورسه  و می تونید دانلود یکجا کنید و برای خودتون نگه دارید و هر وقت خواستید بهش مراجعه کنید؛ روی گوشی یا کامپیوتر ببینید یا صداش رو جدا کنید و فقط در طول روز به صداش گوش بدید که خیلی آموزنده اس.

 

از تعداد زیادش نترسید و به مرور گوش بدید و یاد بگیرید.